استخدام کارشناس مرکز تماس

یکی از شرکت های سرمایه گذاری آگهی دعوت به همکاری (کارشناس مرکز تماس) منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس،در اطلاعیه این شرکت آمده است: از شرایط این کار دارای مدرک حداقل کارشناسی در رشته های حسابداری، علوم اقتصاد، مدیریت شامل مدیریت مالی، صنعتی، دولتی، بازرگانی و روابط عمومی، تسلط بر نرم افزارهای آفیس و ترجیحا آشنایی با نرم افزارهای CRM،پاسخگویی و پیگیری درخواستهای مشتریان ازطریق کلیه کانالهای ارتباطی، راهنمایی جهت برطرف شدن مشکل کاربری، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مشتریان، انتقال مشکلات فنی به سرپرستان و مدیران، ارسال به موقع گزارش ها برای سرپرست واحد،روابط عمومی قوی، توانایی انجام چند کار، توانایی انجام کار تیمی، گویش و ادبیات مناسب، قدرت ارائه و آموزش بالا،  آشنا با اصول مشتری‌مداری، توانایی مدیریت استرس در شزایط پرفشار کاری، فن بیان قوی و روابط عمومی بالا، خلاق، منظم و دقیق و پیگیر در انجام امور،۱ سال تجربه فعالیت است.

آشنایی با مفاهیم بازار سرمایه بورس اوراق بهادار  مزیت محسوب می شود.

افراد واجد شرایط رزومه خود را با عنوان « کارشناس مرکز تماس» آدرس ایمیل زیر ارسال کنند:
Brokerage.employ۳۰۲@yahoo.com

بیشتر بخوانید:

استخدام تحلیگر بازار سرمایه

استخدام معامله گر

استخدام کارشناس تحلیل (بنیادی)

استخدام کارشناس پذیرش مشتریان

استخدام کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه

کد خبر 429933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =